Facebook Autista Gyermekekkel Élni https://www.facebook.com/autizmussal.blog.hu

Facebook Autista Gyermekekkel Élni 

Autista gyermekekkel élni

Ezt a blogot azért hoztam létre, mivel két kisgyermekem van. Egy 8 éves és egy lassan 3 éves kislányom. Mindkét gyermekemnél autizmust diagnosztizáltak. Emelet van egy 9 éves öcsém szintén autzmiussal diagnosztizálva. Ez a blog esetleg segíthet másoknak s.

Friss topikok

Bizottsággal, Hivatali személlyel szemben is lehet panaszt tenni!

2015.10.19. 11:40 Tóth Anett Gy.

Ez a poszt nem csak autizmussal élő szülőknek szól, hanem mindenkinek aki bármilyen SNI-s gyerkőcöt nevel és úgy gondolja, hogy a Bizottság vagy bármilyen Hivatalos szerv nem megfelelő bánásmódban vagy elbírálásban részesítette gyermekét. 

Sok szülő nem mer lépni, ha hivatalos szervről van szó, mert tart a végeredménytől, hogy esetleg hátrányos helyzetbe kerül majd és meg kell valljam kezdetben én se ilyen voltam, de az évek alatt megerősödtem és már nem húzom meg magam ha úgy látom jogtalan amit tesznek. Ki kell hogy álljunk a gyerekekért és nem lehet hogy rájuk hagyjuk a dolgokat, csak azért mert ők a hivatalos szerv.

A mostani esetem a Bizottsággal eléggé viharosra alakult, és bár azonnal a vezetőt kértem és szóbeli panaszt is tettem nála, amin ő meg sem lepődött és azt mondta, ha gondolom adjam írásban a panaszomat amit e-mailban vagy levélként is megtehetek.

Én e-mailban meg is írtam neki a panasz levelemet:

bizottsag_00.JPG

Mivel erre levelemre nem jött válasz 30 napon belül, ezért úgy gondoltam tovább megyek, hisz mindenkinek van felettese és ha ők nem válaszolnak akkor talán válaszol a következő. 

bizottsag_01_1.JPG
bizottsag_02.JPG
Erre a levelemre meg is kaptam már másnap a választ, hogy elindították a kivizsgálást és érdekes módon rá következő nap az első levelemre is megkaptam a választ, hogy:
" Megkaptam panaszlevelét. Azóta értesültem, hogy A Fővárosi Pedagógiai Szakszolgálat főigazgatójának is benyújtotta panaszát, így a választ közvetlenül a főigazgatóságról fogja kapni az ügy kivizsgálása után. ".

Közben nem hivatalos,de több biztos forrásból is értesültem, hogy első levelemmel egy időben felmondott R. Edit a bizottságnál.
Majd nemsokkal később a hivatalos kivizsgálás válasza is ezt megerősítette, hogy sajnos nem tudnak érdemben tenni az ügyben, mert időközben megszűnt a munkaviszonya.
Mindennel együtt viszont mindenképp úgy látom, hogy volt értelme megírni ezt a panaszlevelet, mert sok gyermeknek írt negatív jelzőket R. Edit és így ő ezt már nem teheti meg. Ezen felül meg jó tudni, hogy nem hagyják figyelmen kívül ha egy szülő leírja a panaszát. Azt hogy tényleg érdemben is foglalkoztak vele, azt hogy a Bizottság Főigazgatója annak ellenére hogy biztosan elfoglalt válaszra méltatott és azonnal lépéseket tett az ügyben szerintem mindenképp tiszteletre méltó!

Tehát mindenkinek azt szeretném tanácsolni, hogy ne riadjon meg ha hivatali személyről van szó, akkor is nyugodtan írjon panaszt és addig menjen míg választ nem kap!
Mindenhol lehetnek jobb és kevésbé jobb emberek, de változást csak akkor remélhetünk ha merünk lépni az ügyben, hisz csak úgy tudják meg mi a probléma és csak akkor tudnak tenni ellene.

A Bizottság Főigazgatójának meg Köszönöm, hogy velem mint egyszerű szülővel is szóba állt és lépéseket tett az ügyben!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://autizmussal.blog.hu/api/trackback/id/tr37989491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása