Facebook Autista Gyermekekkel Élni https://www.facebook.com/autizmussal.blog.hu

Facebook Autista Gyermekekkel Élni 

Autista gyermekekkel élni

Ezt a blogot azért hoztam létre, mivel két kisgyermekem van. Egy 8 éves és egy lassan 3 éves kislányom. Mindkét gyermekemnél autizmust diagnosztizáltak. Emelet van egy 9 éves öcsém szintén autzmiussal diagnosztizálva. Ez a blog esetleg segíthet másoknak s.

Friss topikok

Dórinál a bárányhimlő

2015.12.05. 09:15 Tóth Anett Gy.

Úgy néz ki nálunk pöttyös karácsony lesz.
 
Dórival még hétfőn voltam dokinál, hogy szerintem bárányhimlős. Erre azt mondta doki ez valamilyen allergia, talán étel...de menjek vissza holnap ( kedd ) 12 órára. Mivel gyakorlott vagyok így már 11:30-ra ott voltam és teljesen meglepődött hogy hát ő szerdát mondott, amivel nem értettem egyett és ő is belátta lehet téved mert annyira sok minden volt az nap hogy nem emlékszik. De ha már itt vagyunk megvizsgálja a Dórit. " megvizsgálta "ami fél percnél több nem volt és mondta ez csak bőr szárazság és mehet szerdán suliba.
Persze anyuka ismét makacs és kiíratja a gyereket hétfőig, mert szerintem nem jár hólyagos kiütéssel a bőrszárazság...

Pénteken ismét leballagtam és épp lent cigizet az asszisztens így megkérdeztem:
-Most mi legyen Dórival menjünk elkülönítőbe, vagy jó a sima betegek között is mert ő bizony bárányhimlős, de doki szerint meg egészséges.
-Elkülönítő - szólt a válasz - biztos azért mondta mert nem tipikus bárányhimlő.
Na ez a " tipikus " szótól én a falra tudok mászni... nem tipikus auti, nem tipikus bárányhimlő...de attól mert valami nem a megszokott még is jellegzetes tüneteket produkál, szerintem ugyan úgy komolyan kell venni.
 
Mikor bejött a doki akkor már tényleg megvizsgálta, nem csak röptében mint kedden és bocsánatot kért, hogy egészségesnek nyilvánította pedig tényleg bárányhimlős.
 
Ez után azt mondta napi többször tusfürdő és samponos fürdés...erre nem válaszoltam neki, de tudtommal tilos ilyenkor mert elfertőzést segíti elő és a gyógyszertárba is azt mondták ha jót akarok nehogy megtegyem a gyerekkel.
 
Mondtam, már az első kiütés megjelenésekor elhagytuk ezeket, mert én is úgy tudom tilos és azóta is több ember is azt jelezte hogy ez tilos. Így maradtam a hűvös zuhanynál, kamilla teával " zuhanyoztatom ", betadine és hintőpor.
 
Néha olyan érzésem van, mikor nem ügyvédet vagy szakember szerepét kell felvennem és harcolnom a gyerekekért, akkor egy egyszerű minden napos betegséget is diagnosztizálnom és kezelnem kell tudni mindenféle orvosi segítség és tanács nélkül, mert sokszor az orvos többet árt mint használ és sajnos már többször lett félre kezelve kicsiként is ami miatt súlyos következmények is voltak....
Sajnos futószalagként működnek az orvosok, mert túlterheltek, de ennek a gyermekek fizetik meg az árát....

Szerencsére Dóri szófogadó és pont az autizmus miatt nem vakarja el a pöttyöket, mert ez a szabály és Dóri szabály függő. Ennek ellenére fáj és viszket neki, de szépen kontrollálja. Csillától azért jobban tartok hogyan tudja majd kezelni, hisz ő amúgy is sokkal érzékenyebb.

Mindent összevetve azért írtam ezeket le, hogy a szülő igen is álljon ki a véleményéért és ha úgy gondolja téved a szakember, orvos akkor merjen ellent mondani, mert mindenki tévedhet legyen az gyerek felnőtt vagy szakember.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://autizmussal.blog.hu/api/trackback/id/tr98141014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása