Mint előző alkalommal úgy most is Dóri is ott volt velem Csilla fejlesztésén és most is sok feladatból kivette a részét.
A mai feladatrend a következő volt labdázás, asztalnál lévő foglalkozás, tölcsér, megint asztalnál lévő foglalkozás és babzsákozás.
Csilla nem szeretett volna labdázni és nem is maradt meg rajta. Ezért gyorsan következett a következő feladat.
A következő feladat az asztalnál volt. Először a Pötyiket kellett a megfelelő helyre tennie. Az első sorba zöldeket, a második sorba sárgákat és a harmadik sorba pirosakat kellett tennie.
Mindegyik sorba 6 darabot tett a helyére.
Ezután kicsit társasjátékhoz hasonlót játszottak a fejlesztővel.
A játék lényege, pedig az volt hogy egyszer a Csillának egyszer a fejlesztőnek kellett a megfelelő helyre tenni a különböző színű és alakú formákat.
A következő feladatban egy fa oszlopra kellett feltennie a különböző színű korongokat.
A fejlesztője mindig 2 darabot tett elé és Csillának azt kellett feltennie ezek közül amelyik színt mondta a fejlesztője.
Ezután jött a tölcsér, ezt nagyon szereti Csilla. Ebben a feladatban már Dóri is részt vett.
Először Csilla pörgött benne, úgy hogy a fejlesztő pörgette és énekelt neki. Majd Dóri ült bele és Csilla is segített pörgetni. Aztán megint Csilla ült vissza és Dóri is pörgette meg énekel Csillának.
A tölcsér végeztével ismételten az asztalnál volt feladat, ebben Dóri is részt vett.
Első feladat a sünis volt. Itt a süni tüskéit kellett beletenni a helyére. mindegyik tüskének más színű volt az alja.
Egyszer Csilla tette a süni tüskéjét a helyére, egyszer pedig a Dóri. Dórinak plusz feladat volt, hogy olyan színű tüskét válasszon amilyet Csilla is betett.
Csillánál nagy gondot jelent a leülés. Ő legszívesebben állva végzi a feladatokat, és sokszor a fejlesztésen is feláll. Ilyenkor mindig mondva van neki, hogy üljön le, mert addig nem folytatják a feladatot.
A kis huncut a mai órán eléggé sokszor csinálta, hogy háta mögé rejtette az eszközt, aztán csak nehezen adta vissza.
A süni után jött egy olyan feladat amit már sokszor megcsinált. Ebből a műanyag téglalapból különböző formájú oszlopok emelkednek ki. Ezekre az oszlopokra kell felhelyezni a különböző színű szivacsokat, hogy a megfelelő helyre kerüljön. Itt is úgy csinálták, hogy egyszer Csilla tette a helyére, egyszer pedig Dóri.
Mikor befejezték ezt a feladatott, akkor az asztalnál lévő feladatot is befejezték.
Most egy eddig még nem ismert feladat következett, ami a babzsák volt. Ehhez a feladathoz körbe ültek, mindhárman egy-egy párnára.
Majd a babzsákokat dobálták egymásnak. ebbe a feladatba Csilla minden erejét belevitte és próbálta minél messzebbre dobni a babzsákot.
Aztán Csilla úgy gondolta a tölcsérbe összegyűjti a babzsákokat és kicsit meghintáztatja őket.
Majd a foglalkozás végén eljött a gyertyafújás ideje és a hozzá megszokott versike is amit Csilla nagyon szeret.
Ez a versike az Ég a gyertya ég című vers.
Csilla fejlesztése 20. óra
2014.03.25. 17:32 Tóth Anett Gy.
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://autizmussal.blog.hu/api/trackback/id/tr495878398
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
