Facebook Autista Gyermekekkel Élni https://www.facebook.com/autizmussal.blog.hu

Facebook Autista Gyermekekkel Élni 

Autista gyermekekkel élni

Ezt a blogot azért hoztam létre, mivel két kisgyermekem van. Egy 8 éves és egy lassan 3 éves kislányom. Mindkét gyermekemnél autizmust diagnosztizáltak. Emelet van egy 9 éves öcsém szintén autzmiussal diagnosztizálva. Ez a blog esetleg segíthet másoknak s.

Friss topikok

Mikulás

2014.12.28. 10:00 Tóth Anett Gy.

Az iskolába december 5-én érkezett a télapó és nem csak egy jól válogatott csomagot kaptak a gyerekek, mindenkinek személyre szabva. Például Dórinak teljesen laktózmentes dolgokat tettek bele. 
Szóval ezen a kis csomagon felül még egy kis könyvecskét is kaptak a gyerekek.

02_5.jpg
Dóri Alice Csoda országban című csodás könyvet kapta.

20141228_082648.jpg
Ebben a kis könyvecskében belülre volt ragasztva pár idézet és egy lap mely emlékezteti majd Dórit, hogy Mikulásra kapta.
Szerintem nagyon szépen lett megcsinálva és látszik ebből is, hogy mennyire odafigyelnek a  gyerekek egyediségére az iskolában.

20141228_082713.jpg
20141228_082729.jpg
Hozzánk a Mikulás mindig december 6-án reggelére érkezik.
Általában nem veszik észre az ajándékokat, így mindig oda kell terelni a figyelmüket. 

Idővel a csizmából átköltözött a Télapó ajándéka az a nappaliba.
Ennek az az oka, hogy mikor kibontják a csomagokat akkor ne kint a hideg helyen legyenek, hanem inkább a szobában az ágyon. Ugyanis mikor észre veszik a csomagokat, akkor egy időre megszűnik a világ nekik és nem kommunikálnak.

20141206_082542.jpg
Nálunk a csokin kívül mindig van valami ajándék is ami tartósabb. A csoki többnyire nem szokott elfogyni, de azért nagyon örülnek neki, így persze mindig kapnak is.

20141206_083214.jpg

Idén Dóri egy szép élénk kék sapkára vágyott, és ezt hozta neki a télapó. Azóta is nagyon örül neki és mindig büszkélkedik vele, hogy azt a télapó hozta.

20141206_083137.jpg
Csilla kutyás kocka kirakót kapott, aminek nagyon örült. 

Egyenlőre azonban nem rendeltetés szerűen használja, hanem tornyot épít belőle.

20141206_084416.jpg
20141206_084617.jpg
20141206_084620.jpg

Még este felhívott egy nagyon kedves barátom, hogy ő holnap eljönne és meglepné a lányokat azzal, hogy Mikulás jön hozzájuk. Azaz beöltözik Mikulásnak és nem mint Zsolti, hanem Mikulás jön majd.
Ennek azért is örültem nagyon, mert Dóri ezt az egyet hiányolta az iskolában, hogy hozzájuk nem ment be külön a terembe a Télapó, csak a közös Napnyitón láthatta az iskolában.

Szóval december 7-én este eljött az a nagyon jó barát és barátnője, aki már második napja Önkéntes Télapóként Boldogította a gyermekeket, kicsiket és nagyokat egyaránt.

20141207_192412.jpg
Ez az ismerős nem gazdag, de amit csak tud segít másoknak és akár erején is felül is sokszor elvállal dolgokat. 
Az biztos, hogy több ilyen ember kellene, mint amilyen ő.

Mikor megjött akkor rám telefonált és meg mondtam a lányoknak, hogy leviszem a szemetet. A szemeteszsákban adventi naptár volt a lányok részére, amit a Mikulás hoz majd a zsákjában.
Így ügyesen megoldottuk és  kinyitottam a kaput.
Míg jöttünk fel, addig mondtam " Biztos fognak neked örülni, főként Dóri. Viszont nehéz átverni egy 130 IQ-ju gyereket, szóval lehet hamar lebuksz, hogy nem te vagy a Télapó "

Én előre mentem, gyerekek a másik szobába voltak, így beengedtem őket gyorsan bementek a szobába. Aztán jöttek a lányok. Dóri nagyon örült majd a Télapó nyújtotta a kezét és köszönt, Dóri is nyújtotta a kezét és mondta " Szia Zsolti " 

Kissé ledöbbent, mert csak a szeme látszódott ki, de hát Dórit nehéz becsapni.
Azért  bizonygatta  a Télapó és segédje ( barátnője ) Dórinak, hogy ő a Télapó. Majd Dóri végül belement a játékba.

20141207_192700.jpg
Azért folyamatosan próbálta lebuktatni. Például szakáll ellenőrzéssel.

20141207_193321.jpg
Csilla először nagyon tartott tőle, de az ajándék felbátorította őt is.

20141207_193009.jpg
20141207_193056.jpg
Aztán mikor indulni készült a Télapó még marasztaltam a szobában és elvettem zsákocskáját, amit jól megtöltöttem mindenféle hasznos dologgal. Például Tészta, tej, olaj...na meg persze mikulás zsákocska is került bele. 
Mikor kész lettem gyorsan levittem és mondtam lent találkozunk, csak leviszem a zsákot.

Lent mikor mondtam hogy Dóri tudja te voltál és csak kedvedért ment bele a játékba, akkor levette Télapó ruháját és már Zsoltiként jött vissza. Így ő is és barátnője is még egy jót játszott a lányokkal, majd otthon tapasztalta csak meg mi került a zsákocskájába.

Köszönöm Nektek Még egyszer!






Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://autizmussal.blog.hu/api/trackback/id/tr617016339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása