Facebook Autista Gyermekekkel Élni https://www.facebook.com/autizmussal.blog.hu

Facebook Autista Gyermekekkel Élni 

Autista gyermekekkel élni

Ezt a blogot azért hoztam létre, mivel két kisgyermekem van. Egy 8 éves és egy lassan 3 éves kislányom. Mindkét gyermekemnél autizmust diagnosztizáltak. Emelet van egy 9 éves öcsém szintén autzmiussal diagnosztizálva. Ez a blog esetleg segíthet másoknak s.

Friss topikok

Mire vágyik egy autizmussal élő? Erre a kérdésre egy 8 éves autizmussal élő gyermek versével válaszolok

2015.04.14. 07:31 Tóth Anett Gy.

Dóri korát tekintve még igen csak fiatal és ha ezt tekintik azt gondolhatják sokan, hogy persze mit tudhat ő és ráadásul auti.
Viszont ő nagyon sokat tud!
Jóval többet tud a koránál és azt kell mondjam sok felnőtt is példát vehetne róla!

Íme Dóri verse:

Az Én Életem

Az én életem más mint a többi!
Mindenki tudja!
Jobb is így mert segítenek néha.
Másról sem szól az életem mint a szeretetről!

Jó-jó néha hibázok!
mert auti vagyok
Jobb is így, mert én szeretek auti lenni!
Én ezzel különleges vagyok!

Máshogy beszélek és máshogy érzem az időt
Máshogy értem a dolgokat és máshogy érzek
Nem szeretem az idegeneket, de akinek csak tudok segítek !
Szívem teli szeretettel és ezért vagyok én auti!

Járj a szeretet vonalán
Éld a saját életedet.
Légy kedves az autikkal
És megismerheted ők csak szeretnek!

Budapest, 2015.04.04.
                                               Tóth Dóra

20150404_120918.jpg

Ezt a verset egy versíró pályázatra készítette aminek a témája az volt " Ki vagyok Én "

Szerintem nagyon jól sikerült, hisz tényleg elárulja ki is ő.
Egy különleges gyöngyszem, aki mindenkit csak szeret! Tisztában van azzal, hogy miben más a többiektől, de ő ezt nem hátrányként érzi. Viszont mindennél jobban vágyik arra, hogy elfogadják olyannak amilyen!

Sajnos sok emberrel találkozom én is akik azt mondják el kell fogadni a másságot, legyen csak olyan amilyen hisz ő így egyedi. Közben meg próbálják mindenáron megváltoztatni őt.

Sajnos ezt ő érzi és tudja is. Viszont legalább már szól nekem és én meg továbbítom jelzéseit az illetékesnek, de néha így is teljesen értelmetlenül...

Mikor megírta a verset akkor csak ezeket mondogatta:

"Megértik majd? Ugye megértik majd?
Szeretném ha megértenének!"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://autizmussal.blog.hu/api/trackback/id/tr967366484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása